četrtek, 2. december 2010

Vaja 10 Interakcija

Pri tej vaji sem svojo spletno stran dopolnil z interakcijo. Ko uporabnik klikne na tekst se tekst spremeni. To sem naredil s pomočjo kode, ki sem jo našel na spletni strani w3schools.com.

Za primer interakcije sem si vzel "glasovanje". S klikom na tekst "Glasuj!" se tekst spremeni v "Hvala za glasovanje! :D

Slike interakcije:









Izdelal sem tudi pozdrav s pomočjo spletne strani  w3schools.com , kjer uporabnik ob prvem obisku vpiše svoje ime. Ob naslednjem obisku mu pa pokaže pozdravno okno v katerem piše "pozdravljen ponovno" in njegovo ime. Vnešeno ime se shrani v Piškotke (Cookie). V primeru, da bi uporabnik izbrisal cookie, mora ponovno vnesti svoje ime.








V nalogi je navodilo, da moram svojo spletno stran objaviti tudi na poljubnem FTP serverju.

Odločil sem se za FTP server : fileserve 

Najprej sem se registriral na strani fileserve



Nato sem na svojo elektronsko pošto prejel; IP naslov, uporabniško ime in geslo.
IP naslov sem skopiral v vrstico "naslov" v "moj računalnik".


Pojavi se mi okenček za za prijavo.Vnesem uporabniško ime in geslo



Odprla se mi je prazna datoteka vanjo sem skopiral spletno stran ,ki je shranjena v beležnici, shranil sem jo pod ime (spletna stran .html)



Nato sem odšel nazaj na spletno stran: fileserve .Tu sem našel  v zavihkih, zavihek, ki se imenuje my files. Kliknemo na zavihek my files. Prikaže se nam naša naložena spletna stran.


In nazadnje v tem koraku v okencu zraven naslov moje datoteke, ki sem jo naložil, s klikom dodamo kljukico in desno spodaj se mi pokaže URL naslov moje spletne strani.


Ni komentarjev:

Objavite komentar