sreda, 27. oktober 2010

Open Office - vaja 04

Open Office Writer

Open Office datoteko lahko razstavim v ZIP datoteko. Ko odprem ".zip" datoteko določenega texta vidim več datotek. Moj naveden text - dokument je shranjen  z končnico ".odt." in jo najdem v ".zip" datoteki Content.xml


Open Office Presentation

Moja datoteka se shrani v ".odp." datoteko katero spremenim v ".zip" datoteko. Ko odprem ".zip" datoteko najdem moj text pod Content.xml in lahko spremenim text, ki se nato spremeni v moji vsebini dokumenta.


Open Office Spreadsheet

Moja datoteka se shrani v ".ods." datoteko. Spremenim jo lahko v ".zip" kot pri vseh ostalih formatih Open Office. Nato odprem ".zip" datoteko in moj text najdem pod Content.xml. Odprem Content.xml z geditom in lahko spreminjam text svoje prvotne datoteke.



P2P - Peer to Peer

Peer to peer (P2P) je omrežni protokol ( način prenosa ) za uporabnike računalnikov, ki se uporablja za nalaganje torrentov in P2P datotek. P2P programi vzpostavijo povezavo direktno od enega uporabnika do drugega. Peer to peer storitve omogočajo uporabniku deljenje datotek preko interneta. Te storitve dovolijo uporabnikom iskanje in prenašanje datotek na svoje računalnike, prav tako pa lahko svoje datoteke delijo z drugimi uporabniki.Je eno izmed najbolj razširjenih  omrežij za prenašanje filmov, glasbe programov, iger, E-knjig. Zaradi edinstvene strukture omrežja P2P je zelo učinkovit prenos velikih datotek.







 P2P shema: Način komunikacije med uporabniki

Primer orodja za P2P je µTorrent
 

File hosting: http://file.si/files/22725_xuned/predstavitev%20p2p-%20utorrent.odp
Presentation hosting: http://www.scribd.com/doc/40539874

Ni komentarjev:

Objavite komentar